Aug 28, 2009

Permohonan maaf..

Ade wakil (identiti dirahsiakan) telah memohon maaf bagi pihak diri beliau dan keluarga-keluarga beliau di atas segala yang berlaku.. "Apa yang berlaku bukanlah kehendak saya dan keluarga-saya.. mungkin ade hikmat disebalik dengan ape yang berlaku" (tambah beliau). Beliau berharap nama keluarga beliau tidak diperkotak-katik lagi oleh mereka-mereka yang tidak bertanggungjawab. "Saya akan saman Blog yang fitnah keluarga saya yang bukan-bukan" (Eceh!.. Macam kenal aja ayat tu.. tambah beliau lagi). Harapan beliau mahu membersihkan nama keluarga beliau dari sebutan orang ramai.. "Adik saya mengalami trauma yang teruk.. Dia hilang selera makan.. Murung berpanjangan.. Macam ditinggalkan kekasih" (Kata beliau sambil mengesatkan air mata yang jatuh ke pipi). "Saya reda dengan ape yang berlaku.. Diharap anda semua dapat maafkan saya dan menerima saya sekeluarga.. Raya nanti jemput la ke rumah ye.." (Sempat lagi bagi ucapan raya).






** Tak de SORI-SORI..


No comments:

Post a Comment